C3-palvelimella häiriö [korjattu] 2022-06-27

[01:47] Levyjärjestelmän vianselvitys on nyt tehty ja tiedostojärjestelmän virheet korjattu. Palvelimen toiminta on palautunut normaaliksi.

[24:00] Levyjärjestelmä antaa edelleen virheilmoituksia, joten teemme levyjärjestelmän vianselvityksen, jotta voimme taata levyjärjestelmän eheyden. Tätä varten palvelin käynnistetään vikasietotilaan, joka aiheuttaa katkoksen. Odotamme katkoksen olevan enintään tunnin pituinen. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa.

[15:30] Laitteiston vianselvitys on nyt tehty ja palvelin palautettu takaisin toimintaan. Levyjärjestelmän vianselvityksen laskennallinen aika oli useita tunteja, joten siirrämme sen tapahtumaan yöaikaan. Seuraamme tilannetta tiiviisti.

[15:20] Jatkuvien levyvirheiden takia olemme käynnistäneet palvelimen uudestaan laitteiston vianselvitystä varten. Levyjärjestelmä voi korruptoitua mikäli laitteistossa on vika ja palvelimen annetaan jatkaa toimintaa. Ajamme parhaillaan laitteiston vianselvitystä ja sen valmistuttua ajamme levyjärjestelmän vianselvityksen. Pahoittelemme aiheutuvaa haitta.

[14:50] Palvelin on käynnistynyt, mutta levyjärjestelmä palauttaa virheitä. Ongelmaa selvitetään edelleen.

[14:30] Palvelin ei vastaa kutsuihin eikä uudelleenkäynnistys ole tuottanut tulosta. Asentaja lähetetty palvelimen luokse tarkistamaan tilanne.

[14:12] C3-palvelimella on havaittu häiriö, jota selvitetään parhaillaan.