C4-palvelimella häiriö [korjattu] 2017-05-20

[23:00] Seurannassamme kaikki on toiminut normaalisit ja tilanne on normalisoitunut palvelimen osalta. Ajoimme lopuksi C4-palvelimen päivitykset, jotka pitäisi näkyä nopeutuneena toimintana sivustoilla.

[20:15] Palvelmen käyttöjärjestelmä on saatu palautettua takaisin toimintaan ja palvelin saatu käynnistettyä takaisin toimintaan. Tilit toimivat pääosin normaalisti.Työskentelemme jatkuvasti kaiken normalisoimiseksi.

[17:15] Käyttöjärjestelmän korjaus etenee ja olemme luottavaisia, että saamme palvelimen normaaliin toimintaan vielä tämän päivän aikana. Pahoittelut aiheutuvasta haitasta.

[11:00] Palvelimen käyttöjärjestelmä on saatu osittain palautettua, mutta palvelin ei ole suostunut käynnistymään. Työskentelemme jatkuvasti asian parissa. Olemme aloittaneet rinnakkaisen työskentelyn palvelimen uudelleen asennuksesta mikäli käyttöjärjestelmän palautus venyy. Uudelleenasennus edellyttää suuren tietomäärän siirtämistä, joka vie paljon aikaa ja toistaiseksi odotamme, että käyttöjärjestelmän palautus on nopeammin valmis. Pahoittelut aiheutuvasta haitasta.

[01:30] Palvelimen parissa työskennellään ympärivuorokauden, jotta se saadaan normaaliin toimintaan mahdollisimman pian. Käyttöjärjestelmän bugi on ollut poikkeuksellinen ja sen aiheuttamat seuraukset ei olisi pitänyt olla enää mahdollisia nykyisessä versiossa. Edelleen kuitenkin tilien tiedot ovat tallessa ja työskentelemme käyttöjärjestelmän palauttamiseksi jatkuvasti. Pahoittelut aiheutuvasta haitasta.

[23:00] C4-palvelimen käyttöjärjestelmä on korruptoitunut käyttöjärjestelmässä olleen bugin seurauksena. Työskentelemme parhaillaan käyttöjärjestelmän palauttamiseksi takaisin normaaliin toimintaan. Kaikki tiedot ovat palvelimella kunnossa, mutta palvelu ei toimi normaalisti käyttöjärjestelmän toimimattomuuden takia. Käyttöjärjestelmän palauttaminen vaarantamatta tileillä olevia tietoja vie valitettavasti aikaa. Valitettavasti emme osaa antaa aika-arviota tilanteen normalisoitumiselle. Työskentelemme asian parissa jatkuvasti ja päivitämme tänne mahdollisimman pian tilannetietoja.