Palvelimien C5 ja C4 päivitykset [19.05.2017 - 21.05.2017] 2017-05-19

[19.05.2017 - 21.05.2017] Otetaan C5 ja C4 palvelimille käyttöön AutoSSL, joka automaattisesti lisää kullekin domainille allekirjoitetun SSL-sertifikaatin. Näin jokainen meillä oleva domaini saa automaattisesti selaimen luottaman SSL-sertifikaatin. Kyse on jaetusta sertifikaatista, eli sertifikaatti ei sisällä yksilöllisiä tietoja kuten maksullinen allekirjoitettu sertifikaatti sisältää. Useimmille käyttäjille jaettu sertifikaatti on kuitenkin riittävä.

Lisäksi aktivoidaan kaikille palvelimille PHP/Python/Ruby versiovalitsin, jolla voidaan valita halutut versiot kyseisistä kääntäjistä tilin käyttöön. Lopuksi aktivoidaan kaikille palvelimille tehokas välimuisti ja tehokkaampi PHP-lataaja, joka nopeuttaa useimpien sivujen toimintaa. Päivitys ei normaalisti aiheuta toimenpiteitä asiakkailta ja uudet ominaisuudet on suoraan käytettävissä päivityksien jälkeen.